Mijn eerste backpack reis - Reisverslagen van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu Mijn eerste backpack reis - Reisverslagen van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste backpack reis

Over twee weken zal ik mijn droom gaan verwezenlijken. Ik ga een jaar lang reizen waarbij ik nieuwe culturen en mensen zal leer kennen. Tijdens mijn reis hoop ik in Australië te kunnen werken.

Recente Reisverslagen:

29 December 2015

Au pair in Sydney

11 December 2015

Fiji

17 Oktober 2015

Weekje naar Bali

11 Oktober 2015

Au pair Germaine in Perth 2

26 Augustus 2015

Weekendje Busselton
Germaine

Hallo welkom op mijn profiel! Wat leuk dat je even een kijkje komt nemen. Op mijn profiel kun je al mijn reisverhalen lezen en foto's bekijken. Als je je e-mail adres achter laat, krijg je automatisch een bericht wanneer ik een nieuw reisverslag heb gepost. Zo blijf je op de hoogte van mijn avontuur.

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14272

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 15 Juni 2016

Mijn eerste backpack reis

Landen bezocht: