Nog twee weken!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu Nog twee weken!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu

Nog twee weken!!

Blijf op de hoogte en volg Germaine

02 Juni 2015 | Nederland, Almere Stad

Welkom op mijn blog! Het komende jaar zal ik hier mijn reisverslagen en foto's op plaatsen.

Ik ben al een tijdje aan het aftellen. Halverwege januari had ik besloten om een jaar te gaan reizen. Het was een moeilijke beslissing, omdat ik een lange tijd weg zal zijn en alles en iedereen hier achter laat. Daarnaast ga ik helemaal alleen en vind dat best wel spannend:) Er is namelijk niemand waar ik op terug kan vallen. Maar dit is al heel lang een droom van mij en nu heb ik de kans om deze uit te verwezenlijken.

Maandag 15 juni 2015 is het dan zover dat ik richting het verre zuiden zal vertrekken. Ik heb mijn ticket en startpakket bij Australian Backpackers geboekt. De eerste drie nachten verblijf ik in hun eigen hostel (Sydney Beachouse YHA) bij Collaroy Beach.

De heenreis ziet er als volgt uit:
Vanaf Amsterdam vlieg ik om 14.15 uur naar Bangkok waar ik een korte tankstop heb van 1.5 uur. Gelukkig mag ik daar op het vliegveld even mijn benen strekken. Vervolgens vlieg ik door naar Taipei waar ik een tussenstop heb van bijna 10 uur. Een bezoekje aan Tower 101 zal dan ook wel lukken. Vanaf Taipei vlieg ik door naar Sydney.

De reis zelf en terugweg:
Ik heb een globale planning gemaakt waar ik heen wil. Vanuit Sydney ga ik naar Brisbane om vervolgens door te vliegen naar Darwin en daar de westkust te bekijken. Daarna staan Adelaide, Melbourne en Tasmania op de planning. Met oud en nieuw wil ik uiteraard in Sydney zijn om het vuurwerk te bekijken en mijn broer jaloers te maken:) Een goede vriendin van mij zal me in die tijd voor 6 weken komen opzoeken. In januari gaan we samen een aantal weken door Nieuw Zeeland reizen. Daarna vlieg ik weer terug naar Sydney om werk te zoeken. Op de terugweg zal ik 1 of 2 weken door Taiwan reizen en daarna nog een maand door Thailand. Op 14 juni 2016 moet ik weer terug zijn in Nederland, aangezien mijn ticket een jaar geldig is.

Momenteel ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen treffen en iedereen gedag zeggen. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en cadeautjes.

Tot over een jaar!

Groetjes van Germaine goes Down Under!

  • 02 Juni 2015 - 20:40

    Martin:


  • 02 Juni 2015 - 22:46

    Netty Verdiesen Van Dijck:

    Lieve germaine,
    Je weet Linda heeft dit ook gedaan en het is een ervaring die je altijd bij blijft.
    Nieuw-Zeeland is ook geweldig lieverd geniet van alles en ik ga je volgen.
    Hoop dat je leuk werk kunt vinden.

    Knuffels netty

  • 03 Juni 2015 - 00:04

    Carin Wierda En Johan:

    Wij wensen je heel veel reisplezier, we zullen deze site regelmatig bezoeken.
    en de foto's te bekijken die je stuurt. We vinden je een kanjer om dit te ondernemen
    groetjes van ons

  • 03 Juni 2015 - 00:38

    Patricia Geuzendam:

    Onwijs dapper dat je dit niet alleen bij een droom laat.
    Eigenlijk ben je stiekem gewoon een heel stoer wijf.
    Hier en daar wat Fauna overwinnen en dan gaan we met zn allen lezen hoe te gek je t hebt, onze ogen daarmee uitpuilt en de slechte eigenschap van Jaloezie in ons naar boven harkt..
    Veel plezier & Hysterisch Genieten meid.
    Ik bewonder en gun je deze toffe actie.
    You go girl!
    Dikke zoenen alvast voor mee in de koffer XXX

  • 03 Juni 2015 - 12:30

    Marja:

    Veel plezier en pas goed op jezelf lieve dochter. Ik blijf je volgen :) xxx

  • 03 Juni 2015 - 19:51

    Tess:

    Gerrrrrrrrmaineeeee!
    Chicka, ik wens je een hele goede reis en zorg goed voor jezelf!
    Ik wacht met veel plezier op je verhalen en foto's.
    See you down under! Smakkert

  • 13 Juni 2015 - 13:40

    HKH Maggima:

    Hele goede reis lieve Germaine en een hele fijne tijd toegewenst... enneh......je komt wel terug,hoor!!!...dat je niet een of andere Australiër aan de haak slaat.....in dat geval neem je hem maar mee hier naar toe!! :)
    XXX

  • 01 December 2015 - 08:47

    Tadeuszzubinski JANDAS:

    Helllo Ik hoor graag van je. Liefs, Jandas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Germaine

Hallo welkom op mijn profiel! Wat leuk dat je even een kijkje komt nemen. Op mijn profiel kun je al mijn reisverhalen lezen en foto's bekijken. Als je je e-mail adres achter laat, krijg je automatisch een bericht wanneer ik een nieuw reisverslag heb gepost. Zo blijf je op de hoogte van mijn avontuur.

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 14265

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 15 Juni 2016

Mijn eerste backpack reis

Landen bezocht: