Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Germaine Verdiesen - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Germaine

14 Juni 2015 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal,

Nog even een laatste berichtje vanuit Nederland voordat ik morgen naar Australië vertrek. Mijn backpack is nu ingpakt en zit propvol. Hij weegt 18 kilo, dus dat gaat nog een leuke uitdaging worden-_- Één ding scheelt wel. Ik hoef niet meer naar de sportschool, want mijn backpack is al een goede workout.

Afgelopen weken heb ik drie surprise party's gehad waarvan twee georganiseerd waren door mijn lieve ouders. Ik wil hen hiervoor dan ook in het bijzonder bedanken. Verder wil ik mijn lieve familie, vrienden, collega's en buurtjes bedanken voor alle lieve berichten en cadeautjes. Jullie hebben me echt allemaal weten te verrassen!! Ik ga jullie missen!

Tot snel vanuit Down Under.

Xx Germaine

  • 14 Juni 2015 - 16:33

    Alfons:

    Allemaal graag gedaan hoor en wij gaan je ook missen. Wat zal het lekker rustig worden in de buurt. Nee hoor, geintje.

    Goede reis morgen en een jaar waarin je hopelijk alles krijgt wat je er van verwacht. Ik blijf je verhalen volgen via deze site en via Facebook.

    Dag moppie, dikke kus xxx

  • 14 Juni 2015 - 20:32

    Ilona:

    Heel veel plezier, geniet van je reis! Ben benieuwd naar al je verhalen en belevenissen.
    En doe voorzichtig!
    Dikke kus Ikona

  • 14 Juni 2015 - 21:13

    Martin:

    Lieve dochter, alle surprises en nog veel meer zijn je van harte gegund. Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin zal hebben in Down Under, doe alle vrienden/vriendinnen de hartelijke groeten 'and a BIG hug from Holland'.

    Wij gaan je missen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juni 2015 - 22:43

    Esther:

    WoW, super vet!!! Goede reis gewenst en heel, heel heel veel plezier daaro!! Wat stoer dat je dit helemaal alleen gaat doen. Doen wat jezelf wil, rekening houden met niemand! Komt vast helemaal goed. Ik lees met je mee! Groetjes Esther

  • 15 Juni 2015 - 10:29

    Wendy:

    Lieve nicht, heeeeel veeeel succes en plezier! groetjes Wendy

  • 15 Juni 2015 - 20:23

    Petra Van Der Meij-verdiesen:

    Dat wordt een geweldig mooi reis en ervaring. Heel veel plezier. Petra xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Germaine

Hallo welkom op mijn profiel! Wat leuk dat je even een kijkje komt nemen. Op mijn profiel kun je al mijn reisverhalen lezen en foto's bekijken. Als je je e-mail adres achter laat, krijg je automatisch een bericht wanneer ik een nieuw reisverslag heb gepost. Zo blijf je op de hoogte van mijn avontuur.

Actief sinds 02 Juni 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 14245

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 15 Juni 2016

Mijn eerste backpack reis

Landen bezocht: